tiistai 25. maaliskuuta 2014

Porcine Thyroid Health

Jag har känt mej mycket dålig, trött och hängig hela vintern. Jag har försökt med allt men inget har hjälpt.
Jag äter D vitamin alla dagar men ändå blev jag bara tröttare och mer deppad hela tiden.
Till sist kunde jag inte sova mera. Jag drog mej igenom dagen, tog en nap då och då men kände
mej helt slut ändå. Att orka hålla sej vaken förbi 17.00 var ett helt företag.
Men när klockan slog 20 då stod ögona i huvudet på mej. Zing!! Som att trycka på en knapp.
Jag var dö slut men gick på övervarv och att sova var helt omöjligt.
Jag låg vaken nästan alla nätter fram till 03-04 och så skulle man upp igen 06.30-7.00.
Det gick så långt att jag började bli hysterisk och gråtfärdig hela tiden. Hjärta hoppade en miljon slag
per minut ( så kändes det ) och jag blev stressad hela tiden och aggressiv.

I något skede var jag inne på naturkost affären och vi diskuterade mina symptom.
Har du fel på sköldkörteln, undrade de? - Jag vet inte, sa jag. Har aldrig kollat det.
Tänkte inget vidare på det och några veckor gick igen, lika dåligt som förut.
Då berättade jag för min vän Camilla hur illa jag mådde och hon föreslog en medicin
för att få adrenalinet i kroppen att lugna ner sej. Jag köpte den. Har ätit den i flera veckor nu och
det känns helt underbart. Jag kan sova. Jag stressar inte. Jag mår mycket bra. Tack Camilla.

Nu har jag oxå börjat ta Porcine mot sköldkörteln och det har gjort underverk på bara några få dagar.
Mina grumliga ögon är nu klara.
Min nackvärk, huvudvärk och muskelvärk är nu borta.
Jag kan hålla mej vaken en hel dag.
Min brainfog är borta.
Mitt minne är bättre.
Jag fryser inte hela tiden.
Min vikt har äntligen slutat gå.
Jag kan igen koncentrera mej mer än 10 sekunder.
Slem i halsen är borta.
Min stelhet är bättre.
Jag är inte nervös, irriterad eller lider av panik attacker nu mera.

Det finns mera som ska fixa sej med tiden men jag är glad över dessa förbättringar.
Oxå detta kan jag tacka Camilla för. Hon berättade vad det lönar sej att ta mot sköldkörtelfel.
Tack Camilla A.

Här är en link till Porcine: http://www.iherb.com/Nutri-Meds-Porcine-Thyroid-Health-130-mg-90-Capsules/45339?gclid=CKbA5Omarb0CFcuWtAod_moAcA&gclsrc=aw.ds


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti